Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Hoe kunnen we ervoor zorgen dat alle foto's even groot zijn? Dat ziet er mooier uit.

De lengte breedte verhouding van de foto's kan verschillen, in dat geval heb je in het product overzicht door de verschillende formaten foto's. Dit is eenvoudig op te lossen. Als u zich daar aan stoort zou u daar als eerste foto een ander formaat foto erin zetten. Dat kan bijvoorbeeld een detail zijn, om de nieuwsgierigheid te wekken. Je snijd dan een detail ervan uit als eerste foto voor in het overizcht, vervolgens als tweede foto het origineel. Op die manier zijn alle formaten in het overizcht dezelfde te krijgen.

Levertermijn: hoe werkt dit? Dit is onduidelijk voor mij?

De levertijd stel je alleen in indien je het artikel niet direct kan leveren uit voorraad. Stel de voorraad is op, dan toont hij automatisch de levertijd. Verder is het handiger om voor items uit voorraad gewoon algemeen op de website te zetten dat voor items 'indien niet anders aangegeven' de levertijd 1 of 2 dagen is bijvoorbeeld. Of bijvoorbeeld: Voor 17:00 besteld, zelfde dag nog verzonden. Je kan het dan gebruiken als voordeel.

In het filmpje van de categorieën zie ik dat je een subcategorie in meerdere categorieën kan zetten. Hoe moet dit precies?

Producten kunnen in meerdere categoriën komen, subcategorien kan je ook vaker laten voorkomen, echter zit daar wel de voorwaarde op dat je een categorie met producten nogmaals ergens inzet onder een (lichtelijk) andere categorienaam. Om dat te bereiken maak je feitelijk wel een tweede categorie aan waar je dan dezelfde producten aan koppelt.

Bij het uploaden van afbeeldingen, blijven alle afbeeldingen in het geheugen staan waardoor er enorm veel foto's op komen te staan. En die kunnen niet verwijdert worden anders verdwijnen ze ook van de site.

U kunt via de knop Fotobeheer bij een product wijzigen mapjes aanmaken, en deze verslepen en ook foto's wissen.